9 Eylül 2011 Cuma

yüksekova atölyesi günlüğü

şırnak atölyesi bugün için ertelenince fırsat bilip buradaki genç dostlarımla buluştum. anlık planlanan bir buluşamaydı dolaıyısyla az kişiydik. uzun bir zamandır Hicran görmemisştim onu gördüm. kendi hikayesiyle meşkul. ayrılıklar yaşandı bugün yine. Kader ve Şehriban yok artık. İkisi artık üniversiteli. şehriban ankara üni. DTCF alman dili edebiyatını Kader ise Hakkari üni. ingiliz dili edebiyatını okuyacaklar. capa tıp okyacak harun gideli hayli zaman oldu. yakında hepsinden ayrılacağım. bu hiç de kolay olmayacak. ortaklaşıp çok iyi bir süreci paylaştık. 'yeniden olacak mı bu atölye?' diye sorduklarında bir şey söyleyememek çok acı.
kimbilir belki yeniden olur.
yarın şırnak'ta olacağım ve öyle görünüyorki bu onlarla son buluşmam olacak. farkında olmadan en azından ben, büyük bir sorumluluk aldım. bu çalışmaların ne denli önemli olduğunu hep beraber deneyimledik ve anladık. anladık ki bu çalışmalar devam etmeli ve dahası çeşitlenmelli. ama nasıl? bu küçük kentlerde her şey olduğu gibi bu süre de kısa sürdü ve devamı olmayacak. bunu söylemek istemesem de bu böyle.
neyse...
ben yine de onlarla birlikte olmaya ve beraber üretmeye çalışacağım.
ishak kalac

1 yorum:

  1. Bu değerli çalışmayı tamamlayamadığım için çok üzgünüm İshak Hocam.Umarım ki emekleriniz karşılığını bulur.Sizinle aynı atölyede çalışmak benim için bir onurdu.Size böyle büyük bir sorumluluğu sahiplendiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil