14 Eylül 2011 Çarşamba

yüksekova atölyesi günlüğü

buradaki  atölye için de vedalaşma günüydü bugün. uzun zamandır beraber kaldığımız genç dostlarımın bazılarıyla son defa atölye için buluştuk. görüşeceğiz elbette. dilerim yine böyle özel bir amaç için yeniden biraraya geliriz. bu uzun ve yorucu yolculuk çoğu insanı şaşırtıyor. nitekim bugün atölye öncesi bir arkadaşımızın tepkisi böyleydi. bunca zamanı paylaşmak çok yararlı oldu heşeyden önce.
bugün veda konuşmasını ben yaptım ilk önce. onlar da yapsınlar diye bekledim ama yanlız ve ben orada olmazken konuşmak istediler. çünkü söyleyeceklerini kameraya kaydedecektim. kamerayı onlara teslim edip dışarı çıktım. ne söylediklerini çok merak ediyorum.
yüksekova yine gergin. erkenden herkes evine dönünüyor. dışarısı her an için kaygı verici. bütün bunlardan ve olabiileceklerden herkes gibi gençler de tedirgin.
olağanüstü hal yönetimin hakim olduğu günler hep vardı ama bu denli olağanlaşmamıştı. olağanüstü olan artık olağan ve sıradan. herşeye rağmen sergi için çalışıyoruz ve bunca olan bitenin ortasında belki de ilk kes bir sergi açılacak burada. son derece olağan.
bu çalışma baştan itibaren benim için duygulu geçti. onların dünyalarına yakın olmak, haytlarını kısmen de olsa paylaşmak eşsiz bir duygu. onlara yakınşaşacağım yeni bir çalışmanın gerçekleşmesi dileğiyle.
içtenlikle

ishakkalac

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder