12 Eylül 2011 Pazartesi

şırnak atölyesi günlüğü

bugün vedalaştık. önce gençlerle, sonra dört aya yakın bir zamandır çalıştığımız atölyenin duvarlarıyla, masalarıyla, tahtayla vehasılı orada bıraktığım her ne varsa. çocuklar gidip atölye sessiz kalınca bir an için durakladım ve uzun uzun sessizliği izledim. orada ne çok şey yaşadık, paylaştık. şimdi kimse yok ve bir daha asla yaşanmayacak. heryerinde bizden kalan izler vardı. bize ait bizim bıraktığımız izler.
en fazla duygulana bendim de bunu fazla belli etmemek gibi bir hünerim var. çok iyi yaparım bunu. onları özleyeceğim. yakın zamanda belki onlar için yeni bir deneyimin olanaklarını sğlayabilir. ne iyi olur aslında.
burada artık sergi gününe ve o gün yaşanacaklara odaklandık. yakın zamanda bunun için bir araya geleceğiz yeniden ve son kes.
onlarla yaşadıklarım için sonsuz teşekkür ediyorum. onlarla çok özel bir zamanı paylaştım. gösterdikleri sabır, özen ve özveri çok değerli. yaptıkları herşey çok değerli.
yeniden buluşmak üzere.

ishakkalac 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder