23 Ekim 2012 Salı

bianet çok güzel bir iş yapıyor. tebrik ediyorum. bu işin selameti açısından belki de son anda olabilecek en güzel sunumu yaptı sağolsun.
hergün bir öğrencinin foto-röportajı gösteriliyor. takip ediyorum ilgili kentlerin yerel muhabirleri bunu yeniden ilgili haber istelerinde paylaşıyorlar.mesela yüksekovahaber ve yüksekovaguncel.

uzun bir zamandır yataktayım.ömrümün bir ayını hiç hatırlamıyrum. biranda düştüm ve şimdi. arada geçen kimi olaylar kişiler ve mekanlar hep kayıp.
ilginç çoğu zaman o anlarda yanımda olanlardan ne olup bittiğini anlatmasını isterim. anlatırken çok acayip oluyorum.anlattığı kişi ben ama hiçbir şey hatırlamıyorum.

tatlız bir durum ama daha bir süre tedavi alacagım.iğrenç yemekler yiyeceğim ve uykusuz kalacağım.

sevgi ve selamet
ishak /ankara
dışkapı bilmem ne hastanesi
310 nolu oda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder