29 Mayıs 2012 Salı

Yüksekova Günlüğü
Ben telaşla Şırnak Yüksekova yolunu geçerken bir sonraki gün sergiyi nasıl yetiştireceğimin hesaplarını yapıyordum. Neyse ki Yüksekova'ya yetiştim ama karşıma çıkan ilk afişten gördüm ki çocuklar yanlış afişleri asmışlar. Çocuklarla buluşup yeniden bütün afişleri söktük ve yerine esas afişimizi astık, ama bir sorun daha vardı; sergimiz 30 mayısta imiş. Hem rahatladım hem de kendime nasıl bir hafta geçirdiğimi yeniden gözden geçirmeye başladım. Son derece berbat bir hafta geçirdim şırnak'Ta. sergi o kadar sessizdi ki yas havasında geçti diyebilirim.
Batman sergisi çok iyi geçmiş. çok duygulandım. keşke onlarla bu heyecanı paylaşabilseydim.

Buraya yani yüksekova'ya gelince malum herşey kötü olsa bile ben burada kendimi iyi hissederim. Benim yüksekova ile olan tuhaf ilişkim. İki gündür çalışıyoruz sergi için ve sona geldik. Yarın açılışımız var ve şimdiden herkes meraklı. Afişler ve radyo duyuruları iki gündür yapılıyor. Bugün bir görüşme yaptım ve yarınki büyük güne hazırız.
Sergi alanı çok güzel. Aslında burada herşey çok güzel. Dilerim hikayelerimizi dinleyecek çok kişi olur yarın.

ishak kalac
yüksekova

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder